Autor |
Wiadomość |
Gremlin |
Wysłany: Pią 16:30, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
Hurricane ma mój głos za to, że to ta maszyna przeważyła szalę zwycięstwa na korzyść Aliantów w Bitwie o Anglię. |
|
|
Edi |
Wysłany: Pią 16:22, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
Stawiam na Hurricana. |
|
|
Pancerka |
Wysłany: Czw 17:38, 06 Gru 2007 Temat postu: |
|
To prawda, że silnik gaźnikowy był wadą, lecz już co do działek się nie zgodzę. Osiem KM-ów kal. 7,62 mm Hurricana MK. I stawiało istną "ścianę ognia" przed wrogiem, a tymczasem uzbrojenie BF-109 wymagało starannego celowania. |
|
|
stelios |
Wysłany: Śro 19:17, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
Stawiam na Hawker Hurricane MK.I
był o wiele prostszy w pilotażu, zwrotniejszy
jednak niemiecki myśliwiec miał o wiele lepsze uzbrojenie. Z działek wystarczyło strzelić kilka razy a przy pomocy karabinów, trzeba było się trochę napracować w dogodnej pozycji.
Hawker jak i spitfire miały pewną wadę, którą wykorzystywali niemieccy piloci. Posiadał gaźnik, który przy dużych przeciążeniach w czasie nurkowania i obracania samolotem doprowadzał do wyłączenia silnika, co wykorzystywali Niemcy |
|
|
Marcineq |
Wysłany: Śro 15:11, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
Według mnie mimo wszystko lepszy był BF-109. |
|
|
Maniak |
Wysłany: Wto 14:33, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
Właśnie osiągi to miał lepsze BF-109.
Osiągi maszyn:
BF-109
prędkość :
maksymalna: 550 km/h
przelotowa: 480 km/h
wznoszenia: 15,5 m/s
pułap:10 500 m
zasięg: 690 km
Hurricane MK.I
Prędkość:
Maksymalna: 529 km/h na pułapie 5486 m
Pułap:10 180 m
zasięg: 845 km |
|
|
Drahus |
Wysłany: Wto 13:56, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
Moim zdaniem lepszy był Hawker Hurricane Mk. I ponieważ:
- Nie był niemiecki (xd)
- Latały nim Dywizjon 302 i 303
- Miał chyba lepsze osiągi
No to są wszystkie moje argumenty
@Maniak
Dlaczego nie zagłosowałeś w ankiecie? |
|
|
Maniak |
Wysłany: Pon 18:45, 03 Gru 2007 Temat postu: Hawker Hurricane MK. I vs Messerschmitt BF-109 E |
|
Co było lepsze? Zapraszam do dyskusji i wzięcia udziału w ankiecie.
BF-109 G-2
Hawker Hurricane MK.I |
|
|